Kodėl mūsų oda taip myli vandenį?

Kodėl mūsų oda taip myli vandenį?

Žmogaus kūną sudaro beveik 70 procentų vandens. O sveika ir graži oda sudaro 90 procentų Tavo selfio sėkmės. Kas bendra tarp vandens ir odos? Labai daug!

Vanduo padeda aprūpinti visus organus reikiamomis medžiagomis. Ne išimtis ir oda. Jei odos ląstelės negauna pakankamai vandens, oda pamažu praranda elastingumą, papilkėja, parausta, ima raukšlėtis ir senti.

Leisk savo odai švytėti

Sveika, lygi, švytinti oda – tai ne tik subalansuotos mitybos ir tinkamų odos priežiūros priemonių rezultatas. Kosmetika neveiks, o būtinos maistinės medžiagos, vitaminai ir mineralai nepasieks odos, jei ši stokos vandens.

Vanduo aprūpina ląsteles ir audinius reikiamomis medžiagomis, o kartu padeda pašalinti toksinus ir kitas žalingas medžiagas. Vanduo bene labiausiai skatina odos atsinaujinimo procesus ir užtikrina, kad oda bus skaisti, šviesi, lygi ir sveika.

Svarbu atsiminti ir tai, jog veidą sudaro daug smulkių raumenukų. O būtent vanduo palaiko optimalų smulkiųjų ir stambiųjų raumenų tonusą. Taigi, puikiai atrodanti oda – neatsiejama sveikos Tavo išvaizdos ir stiliaus dalis.

Kiek vandens reikia Tau?

Nesvarbu, kuo ir kuriuo paros metu užsiimi – dirbi, sportuoji, linksminiesi – organizmas nuolat netenka tam tikro kiekio vandens. Įprasta manyti, kad per parą pakanka išgerti 2 litrus vandens. Šis kiekis leidžia orientuotis suvartojamų skysčių kiekiuose, tačiau tikrai nėra tikslus rodiklis. 

Kiek skysčių reikia organizmui, priklauso nuo labai skirtingų faktorių: medžiagų apykaitos, fizinio aktyvumo, oro temperatūros, amžiaus, lyties (vyrams reikia daugiau vandens, nes jų raumenų masė yra didesnė). Apskaičiuoti, kiek vandens reikėtų išgerti Tau, labai paprasta: 1 kg svorio turi tekti apie 30-34 ml vandens.

Geri per mažai vandens, kaip pradėti?

Pradėti paprasčiau nei Tu galvoji:

Pirma,visada turėk su savimi 0,5 litro buteliuką negazuoto vandens (automobilyje, rankinėje, ant darbo stalo). Ištikimu Tavo vandens buteliuku gali tapti stilinga but’ti gertuvė – ji ne tik puikiai telpa rankinėje ar puodelio laikiklyje automobilyje, bet dėl išskirtinio dizaino tarnauja ir kaip stilingas aksesuaras.

Antra, daryk ne kavos, o vandens pertraukėles.

Trečia, rytą pradėk nuo stiklinės vandens. Vanduo „pažadina“ skrandį.

Ketvirta, pajutus alkį, visų pirma, išgerk stiklinę vandens. O kai norisi gerti, troškuliui numalšinti rinkis vandenį.

P.S. Ar žinojai, kad maždaug pusės litro vandens per parą netenkama kvėpuojant??